drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Julen är över!

Publicerad 2014-12-26 16:19:45 i Allmänt,

Nu är julen över för denna gången, hoppas att alla har haft en bra jul.
 
Jag är fortfarand väldigt besviken över att det inte tog sig denna gången heller. 
Jag googlade lite och hittade lite olika trådar om varför ägget inte fastnar. Läste om att många äter EPA-Glandin kapslar, det ska tydligen hjälpa ägget att fastna. jag vet inte om jag tror på det men jag är villig att testa allt så nu har jag beställt hem sådana. Jag har även beställt hem äl test och gravid tester (mellandagsrea)
 
 
Äter ni något särskilt för att hjälpa kroppen att bli med barn?
någon som har några erfarenheter av just EPA-Kapslarna?
 
 

Kommentarer

Postat av: kmp

Publicerad 2014-12-30 00:11:58

Jag har läst att e-vitamin kan hjälpa ägget att fästa.
D vitamin speciellt nu under vinterhalvåret.

Svar: Jag har läst det med. Har läst en hel del om EPA-Glandin, har tagit 1 tablett i 2 dagar nu. hoppas att det hjälper
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela