drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Andra resan

Publicerad 2014-02-25 19:41:39 i Allmänt,

Min andra resa började i maj 2013 då jag slutade med minipillerna och jag väntade mig att min mens inte skulle komma på ett bra tag men så i mitten av juli så kom den och den stannade i 20 dagar, sen hade jag 9 dagar utan mens och sen kom den tillbaka och stannade i 18 dagar. I slutet av september var jag hos gyn och fick provera utskrivet. Någon dag efter att jag slutat med proveran så kom mensen och jag hade så ont och jag fick gå ofta på toan och byta binda. Den 4 november så fick jag äntligen en ägglossning (första) men det tog sig inte och jag fick ingen mens. I början av januari så ringde jag vårdcentralen och bad om att få komma ditt och prata lite, hade lite frågor som jag ville ha svar på, jag fick en tid i början av februari. men den 31 januari så hade jag ägglossning igen och när jag var på mitt möte så pratade vi om att jag haft ägglossning och att vi båda hoppades att det hade tagit sig denna gången men 14 dagar senare så kom mensen och det är där jag är just nu.....
Just nu är jag bara ledsen och nere. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela