drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Håller tummarna!

Publicerad 2014-07-30 21:16:06 i Allmänt,

Sen jag sist skrev så har jag varje morgon tagit ett äl test och varje gång så har jag bara sett ett streck på stickan (kontrollstrecket). Jag har haft lite små ont i magen nästan varje dag sen i fredags och sen har mina bröstvårtor varit styva till och från hela tiden sen äl.  I mitt huvud så är jag gravid, som alltid när jag har haft äl men jag har tagit 2 gravid tester och dom visar bara ett streck :( jag vet att det är lite tidigt så det är inte kört än.
Innan semesterna började så tänkte jag att jag blir nog gravid i sommar och när jag kommer tillbaka från semestern så har jag ett litet barn i magen....jag har bara semester denna veckan så det ser ganska mörkt ut på den fronten. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: DmPCOS

Publicerad 2014-07-31 16:57:40

Gravid i huvudet är man absolut ;) håller tummarna att allt går. På lördag är det en månad kvar till vårat tilltänkta BF.. Jag lovade mig å stärkte mig själv genom att den dagen är jag gravid, den dagen kommer blir tung men med magen full så kommer de gå! Blir inte så om de inte blir nu.

Håll tummarna för de så håller jag för dig! :)

Svar: Bruna flyttningar i dag så det gick inte denna gången heller. jag håller tummarna för dig att det funkar denna gången
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela