drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Gyn i morgon!

Publicerad 2014-05-18 20:18:34 i Allmänt,

I morgon ska jag till min privata gyn läkare. Ska bli skönt att få komma dit.
 
Dom senaste dagarna har varit lite jobbiga. jag blöde ju lite för 1 vecka sen men sen kom det ju inget mer men jag har haft ont i magen till och från hela vecka och i slutet av veckan så började mina bröstvårtor göra ont och det gör dom fortfarande. jag brukar få ont i dom när jag ska ha äl (inte varje gång) men jag har inte fått "äl-flyttningar" och testerna visar ingen äl. Jag hoppas att läkaren i morgon kanske kan ge mig svar på varför det är så här.
Har börjat oroa mig för att han ska hitta något i morgon
som inte ska vara där, håller tummarna för att det inte är så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela