drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Funkar inte äl tester på mig längre?

Publicerad 2014-11-28 22:32:16 i Allmänt,

Det har varit en jobbig vecka!
Jag skulle ju ha äl onsdag- torsdag, senast fredag.
Så vi hade sex i söndags och varje dag denna veckan (inte fredag...än)
Men testerna har inte visat någon äl!
Jag vet inte varför! Det blir bara en rund cirkel. 
Min läkare har sagt att äl test kan visa äl fast att jag inte har äl men
det kan ju inte visa en rund cirkel om jag har äl eller
kan det göra det? jag använder mig av clearblue äl test
och om jag har äl så måste det ju ge utslag!?!
Vad har hänt? slutade ägget/äggen att växa?
 
Någon dag i veckan så var jag jätte "våt", det kändes nästan som jag hade
kissat på mig, jag kollade och sekretet var "trådigt" men när jag gick på toan
någon timme senare så var det inget. Jag har även haft lite ont i magen några gånger under veckan.
Det är säkert mitt huvud som spelar mig ett spratt.
Varför ska man känna efter så mycket för!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mot Ett +

Publicerad 2014-11-30 10:07:34

Åh, det är så otroligt svårt att INTE känna efter när man vill nåt så mycket! Kroppen är en konstig manick..

Svar: Ja verkligen!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela