drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Så fel man kan ha!

Publicerad 2016-05-20 17:48:00 i Allmänt,

Bebisen rör på sig som bara den, sparkar och har sig
och jag var säker på att den hade vänt sig och hade huvudet neråt men så är inte fallet.
När jag var hos barnmorskan i veckan så kunde hon inte hitta huvudet i början
för hon kollade nere på magen men efter att kollat lite längre upp så kunde hon hitta det.
Så nästa vecka ska jag på vändningsförsök!!
Jag är inte orolig för vändningsförsöket, jag är heller inte rädd för att föda i säte!
Jag är rädd att dom säger att det får bli kejsasnitt!! 
Jag är rädd för kejsasnitt.
Rädd att något ska gå fel, att jag får komplikationer vid ett snitt!
Jag är ju överviktig så jag slipper gärna det.
 

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2016-05-24 10:40:03

Hoppas att det går bra att vända bebisen!

Svar: Bebisen ville inte :(
None None

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-05-27 20:44:02

Hur har det gått? Har du gjort vändningsförsök och hur var det?

Svar: Det gick inte att vända bebisen! Det gjorde ont när dom tryckte och vred men så fort dom slutade så gjorde det inte ont mer.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela