drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Att känna sin kropp!

Publicerad 2014-12-30 13:33:38 i Allmänt,

Jag tycker att man efter lite mer än 30 år skulle känna sin egna kropp!
men det gör jag inte :(
Jag är idag på CD 15 och om jag ska gå lite på hur det har
varit innan så borde äl komma ca 5-6 dagar.
Men i några dagar nu så har jag haft lite små ont långt ner i magen.
Jag vet inte varför och det är det som gör mig så ledsen.
Varför kan inte jag få känna min kropp?
Förra cyklen var 42 dagar och om jag kollar i min app så hade jag det i juni också och efter det var cyklen på 27 dagar. Undra om det blir så denna gången med, om så är fallet så borde äl vara snart.
Här nedan är mina cykel dagar från mars detta året (2014)
 
 
Mars                 36 dagar
April                  31 dagar
Maj                   33 dagar
Juni                  42 dagar
Juli                   27 dagar
Augusti             34 dagar
September        32 dagar
Oktober            30 dagar
Nov/dec           42 dagar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela