drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Nähä!

Publicerad 2014-06-25 21:58:41 i Allmänt,

I går fick jag ju blod på pappret när jag var på toan men i dag har det inte kommit något blod alls! Jag ringde aldrig till läkaren. Jag vet inte varför det kom blod. Kanske jag rev mig själv när jag skulle kolla sekretet, jag vet inte!
 
Vid 19:00 tiden så var jag på toan igen och då tycket jag att min livmodertapp var väldigt långt ner, det var den inte i dag på morgonen, jag är också väldigt "torr" där nere. jag känner mig lite svullen. Jag har ingen anning om vad det betyder. 
 
Varför kan inte min kropp bara göra som jag vill!!!

Kommentarer

Postat av: DmPCOS

Publicerad 2014-06-25 22:32:15

Åh vad man håller på med detta analyserande ;) Coolt att du kan känna livmodertappen, ska ju finnas mkt att känna å gå på där! Återstår att se vad allt beror på :)

Kroppen är inte direkt lydig..

Svar: Ja tyvärr så analyserar och googlar man lite för mycket.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela