drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

2 Veckor till ultraljud!

Publicerad 2015-04-14 20:35:12 i Allmänt,

I söndags när jag var på toan så kom det ju mycket blod på pappret och det kom lite blod under måndagen och även lite i dag men inget i bindan utan bara när jag torkar mig. Jag har inte haft ont så därför har jag inte ringt läkaren för jag vet att det inte finns något han kan göra.
men jag hoppas att min läkare kan se bättre vid nästa ultraljud varför jag blödder.
 
Det är mentalt jobbigt då jag inte känner mig gravid alls! Och att det kommer blod titt som tätt!
Jag är självklar överlycklig för att jag är gravid men samtidigt känner jag mig så tom på känslor!
Jag vet inte vad jag känner!
Jag vågar inte känna för jag är så rädd att bli besviken!
Det var inte meningen att det skulle bli så här när vi äntligen fick vårat plus!!
Vi skulle känna glädje, längtan och kärlek.
 
Det som får mig att må lite bätter är att jag flera gånger varje dag pratar med bebisen i magen
som förhoppningsvis mår bra där inne. Jag säger till den att hålla sig kvar,
att kämpa och att vi längtar som bara den tills h*n kommer ut till oss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela