drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Uppdatering

Publicerad 2015-08-16 11:33:46 i Allmänt,

Länge sen jag skrev nu men jag har inte haft tid eller ork.
 
Det tog sig inte denna gången heller, mensen kom i fredags och på tisdag ska jag börja med tabbleterna igen.
Vi ska få göra en insemination denna gången men om äl sker under en helg så får vi vänta 1 månad till :(
Jag har räknat och jag är rädd att så är fallet.
Jag ska ringa på måndag och be dom räkna lite också.
Sen kan det vara så att sjukhuset inte kan ta emot min man så han kan lämna sperma
och då får vi vänta 1 månad till. Det är mycket som måste falla på plats!!
 

Kommentarer

Postat av: www.drommamedpcos.bloggo.nu

Publicerad 2015-08-17 09:31:32

:( orken tryter tillslut men sålänge den återkommer. Tänkte på din mans sperma om att de inte finns tid, han eller du kan inte åka förbi sjukhuset å lämna en redan laddad burk? Så har vi gjort, väldigt smidigt!

Svar: Nä tyvärr så går inte det, det tar ca 20 min att åka till sjukhuset. Han måste lämna sperman där så dom kan tvätta den och sen får han sätta sig i bilen och köra ca 15-20 min tills han är på kliniken, där jag väntar.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela