drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Besök hos läkaren och ev mellanblödningar!

Publicerad 2015-06-14 12:35:40 i Allmänt,

I torsdags var jag hos läkaren och gjorde ett VUL.
jag hade några små ägg på ena sidan och på den andra hade jag ett ägg på ca 10mm.
så jag borde ha äl på onsdag.
Vi kommer inte göra någon insemination denna gången utan vi får vänta till efter sommaren.
Så jag hoppas verkligen att vi lyckas själva denna gången.
Om vi inte gör det utan får en mens så skulle jag ta tabbleterna som jag har hemma.
På så sätt så får vi ett försök till på oss i sommar.
 
Men till en annan sak!
I går så kom det lite brunt på pappret och i dag på morgonen så kom
det brunt och lite blod. Jag tog även ett äl test (ClearBlue) och det visade en rund cirkel.
Självklart sökte jag lite på internet. Kan ev vara en mellan blödning.
Jag har nog aldrig haft det så jag vet inget om det.
 
Är det någon som haft det?
Påverkar det när man får äl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela