drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Jag är så lycklig!

Publicerad 2015-03-19 10:52:00 i Allmänt,

Jag kan inte tro att det är sant!
Jag är gravid!
 
I tisdags på jobbet så kom det lite lite blod på pappret och jag var hundra på att mensen skulle komma. Jag hade även ont i magen. På onsdagen så kom det lite rödbrun flyttning men sen inget mer. Jag hade även väldigt känsliga bröstvårtor i går kväll, så när jag vaknade i dag så var jag säker på att mensen hade kommit under natten, men så fel jag hade. vid 09:30 gick jag upp och tog ett billigt test och ganska snabbt så såg jag två streck, jag gick snabbt och hämtade ett ClearBlue test. Och när texten kom fram så kunde jag kan knappt tro att det är sant!
Jag gick ner med testet och gav det till min dotter och bad henne ge det till pappa. Vi kramades och då kom tårarna. Glädje tårar!
 
Vi sa inget till dottern då vi vet att hon inte kan hålla en hemlighet än.
 
Åh om allt går som det ska så blir min dotter, storasyster i november!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-03-19 11:43:11

Åh vad härligt att se!! Håller tummarna så hårt jag kan!! Kram

Svar: Då är vi två som håller tummarna! Kram
None None

Postat av: Dujaghanvi

Publicerad 2015-03-19 15:50:43

Men så fantastiskt!! Stort, stort grattis!

Svar: Jag har inte fattat det än!
None None

Postat av: www.drommamedpcos.bloggo.nu

Publicerad 2015-03-19 18:47:44

Men wow då var de så! Stort grattis å ja nu hoppas vi det går som det ska ❤ kram

Svar: Ja det får vi hoppas! Kram
None None

Postat av: Mot Ett +

Publicerad 2015-03-19 19:01:43

Åh vad roligt! Grattis! ♥

Svar: Kram
None None

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-20 07:01:09

Ooh grattis! det ska bli så roligt att följa dig, jag plussade för två veckor sen:)

Svar: Grattis till dig med!
None None

Postat av: Tess

Publicerad 2015-03-23 17:25:26

Ett stort grattis!! Så himla härligt att läsa, är så glad för er skull! Kram

Svar: :) kram
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela