drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Tester, tester och åter tester

Publicerad 2014-02-28 21:15:42 i Allmänt,

Jag har ju inte ägglossning så ofta och är så rädd att jag ska missa en så därför tar jag ett ägglossnings test varje dag. Jag har köpt billiga tester på internet. Några har frågat om jag inte blir deppig av att ta ett varje dag men jag tror att jag skulle må sämre om jag inte tog ett om dagen. 

Jag har en jobbig tanke när det gäller att bli gravid och det är att jag inte kommer att lyckas bli gravid förens jag har fått göra en "spolning". Jag blev ju gravid dagarna efter att vi gjorde en "spolning" 2010. Det känns som att ägget inte kan fästa förens det är rent där inne. Och på sista tiden har jag tänkt mer och mer på just detta så jag ska ringa till samma gynekolog som sist och kolla om jag kan få göra en "spolning"

Jag vill och hoppas att jag snart få en ägglossning!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela