drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Tjuvtesta!?!

Publicerad 2015-03-12 18:35:59 i Allmänt,

Varje gång som jag haft äl så brukar jag tjuvtesta ett par dagar innan BIM. Denna gången har det känns lite lättare att inte göra det då jag vet att sprutan kan ge falskt resultat.
I dag är det 10 dagar sen jag tog sprutan vilket innebär att jag skulle kunna testa i morgon, jag vet att det är väldigt tidigt och jag hoppas att jag kan hålla mig.
 
Magonten har försvunnit men nu har jag ont i brösten, dom är inte ömma utan dom gör ont!
om jag klämmer lite så känns det som en svulen klump i dom.
Jag hoppas att det beror på något särskilt men jag vågar inte hoppas!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela