drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Envis Bebis!!!!

Publicerad 2016-06-02 18:09:15 i Allmänt,

Förra veckan gjorde jag ju ett vändningsförsök som inte lyckades!
Läkaren ville testa 1 gång till efter ett par dagar men även den gången så misslyckades det.
Bebisen vill inte flytta sig!
Dom har röntkat mitt bäcken och det är tillräckligt stort för att föda i säte.
Ska tillbaka nästa vecka för att se hur stor bebisen är och där efter får jag veta om det blir säte förlossning eller om det blir snitt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-13 08:28:11

Ska du föda i säte eller blir det snitt?

Svar: Om det kommer igång av sig själv och barnet ligger med rumpan nedåt så föder jag i säte men kommer det inte igång så blir det snitt.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela