drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Att vara hemma!

Publicerad 2016-05-09 10:54:34 i Allmänt,

Jag har gått hem på gravidetetspenning! 
Det är skönt att slippa gå upp tidigt för att åka och jobba.
Jag har tänkt att jag ska umgås med dotter och göra saker vi inte kan annars bara för att jag har jobbat.
Jag ska även försöka städa huset och göra igjordning allt till bebisen innan den kommer :)
 
Har skrivit en lista på allt jag vill ha gjort men redan nu har jag lite panik över att det bara är 6 veckor kvar tills bebisen ska komma, tänk så kommer den 2 veckor innan!!! Då är det bara 4 veckor kvar!!
 
Det är inte långt kvar nu!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela