drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Fler barn?

Publicerad 2017-04-17 23:30:08 i Allmänt,

Det är nu ca 7 månader sen jag skrev här. Jag statar knappt datorn längre. Jag läser fortfarande många olika bloggar men komenterar inte så mycket då jag inte får det att funka på mobilen.
 
Sonen växer som han ska och han älskar sin syster och hon älskar honom. 10 månader är han nu och snart blir han 1år!! Tiden har gått så fort! Jag börjar jobba efter sommaren. Det kommer att bli jobbigt att vara borta från han men det ska bli så skönt att få lite mer pengar, det är nog det som är jobbigast just nu! Pengarna är slut och vi tar från sparkontot hela tiden och det finns inte mycket kvar! Väldigt skönt att både jag och min man får pengar tillbaka på skatten! :)
 
Både jag och min man vill ha ett barn till och vi skyddar oss inte vid sex, händer det så händer det, typ! Hahaha....tror ju aldrig att vi kommer få säga: Det var inte planerat!
Många tankar går i mitt huvud hela tiden om när vi ska börja försöka på allvar, om vi ska försöka själva eller om vi ska ringa läkaren!? Vet inte varför jag inte kan sluta tänka på det här med fler barn? är det för att vi har svårt att bli med barn eller hade jag känt lika dant om vi hade haft "lätt" för det? Vi får se hur det blir! just nu väntar jag på att mensen ska komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela