drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Äl test

Publicerad 2014-07-23 11:52:41 i Allmänt,

Jag fick en kommentar på mitt förra inlägg om äl-tester inte funkar på mig.
Och det fick mig att fundera lite....ja inte så lite :)
Min doktor sa till mig att äl-tester inte funkar på mig så jag slutade ta dom,
dom kan vissa att jag har äl fast jag inte har det! 
Men nu har jag funderat. Jag tog ju ett test varje dag i flera månader
och det visade ju bara äl typ 3 gånger.
så i fredags natt så tog jag ett test och sen ett nytt på lördags
morgonen och även söndag,måndag morgon (första kisset på morgonen).
Och som bilden visar så hade jag nog äl i fredags-söndag.
Jag kan ju inte vara säker på att detta är en "äkta" äl. Men jag hoppas ju det! 

På något sätt så har detta gjort mig lite lugnare i tankarna på att jag ska missa en äl.
Jag har bestämt mig att ta ett test varje dag tills testerna är slut eller tills jag kommer till läkaren i augusti.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela