drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Varför?

Publicerad 2014-03-25 18:05:00 i Allmänt,

I går slutade min mens efter bara 5 dagar, känns konstigt! Brukar alltid blöda 7-8 dagar.
I sommras hade jag ju problem med att jag aldrig blöde klart, hoppas att det inte blir så igen. Jag blöde lite i ca 18 dagar och hade sen uppehåll i 9 dagar för att sen blöda i ca 20 dagar till, fick provera utskrivet för att få det att sluta blöda. Bara till att vänta och se.
 
 
Jag fick tråkiga nyheter igår. En på mitt jobb blev faster igår men tyvärr så dog barnet bara minuterna efter att det kommit till världen (för tidigt född). Jag tycker så synd om föräldrarna, jag hoppas att ingen ska behöva gå igenom det som dom just nu går igenom.

Kommentarer

Postat av: DmPCOS

Publicerad 2014-03-26 21:46:34

Men så fruktansvärt!! Nä det ska ingen behöva gå igenom...fy :( Min svärmor förlorade sin dotter i magen 1 v innan BF. Min sambos farmor sin dotter 5 dar efter förlossning. Hoppas så det inte är genetiskt..men vi har hög teknik idag som man får förlita sig på men inte alltid de går..min kusin fick en pojk v 26, han levde 1 v innan han dog. Tills dess var hon påväg å dö men dem "byttes av"..

Hoppas du får ordning på blödningarna denna gång! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela