drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Än lever hoppet kvar!

Publicerad 2015-04-07 17:19:25 i Allmänt,

I dag på förmidagen var jag på VUL och allt såg bra ut!
Fick se ett litet hjärta som slog.
Det känns skönt att se med egna ögon att allt var okej med vår lilla bebis
men jag är fortfarande orolig över att det snart tar slut!
 
Jag ska tillbaka om ett par veckor och då kommer vi kunna se lite bättre.
Läkaren sa att jag inte behöver oroa mig över blödningarna så
länge det inte kommer mycket blod, typ som en mens.
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-04-08 22:09:51

Vad skönt att ni fick se ett pickande ❤️

Svar: Ja det kändes jättebra att se :)
None None

Postat av: Tess

Publicerad 2015-04-09 04:01:12

Vad härligt att läsa att allt såg bra ut! Jag förstår dig till fullo i din oro! Jag oroade mig för att nåt skulle hända hela min graviditet, tror tyvärr inte det är något man kan sluta med. Iaf var det så för mig, vi hade ju kämpat så för att bli gravida och längtan till ett barn var så stort att man blev livrädd för att nåt skulle hända. Men nu har vi vår älskade dotter och jag hoppas verkligen att allt går bra för er också :) mitt tips är att du ska försöka att tänka, vi ska ha barn inte missfall! Jag vet att det inte är det lättaste alla gånger men det hjälpte mig lite när jag nojjade för mkt! Ser framemot att läsa om hur din graviditet fortgår! Kram

Svar: Ja orolig kommer man nog vara hela graviditeten, tyvärr. Längtar som bara den till nästa vul då kanske jag blir lite lungnare.
None None

Postat av: www.drommamedpcos.bloggo.nu

Publicerad 2015-04-09 07:38:15

Åh så skönt att läsa! ❤ förstår oron men klart de ska gå vägen, de måste heLt enkelt. Vi ska beta av barnlösheten en efter en här nu.

Svar: Jag hoppas att du har rätt! Detta ska gå, varför skulle det inte? Håller tummarna för dig med
None None

Postat av: Dujaghanvi

Publicerad 2015-04-09 21:44:54

Men SÅ skönt! Hoppas för er!

Svar: Tack
None None

Postat av: Kakan76

Publicerad 2015-04-10 09:34:31

Åh! Underbart! <3

Svar:
None None

Postat av: Mot Ett +

Publicerad 2015-04-11 10:37:39

Härligt att det fanns ett liv där inne! ♥

Svar: Ja det var så härligt att se! ♥
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela