drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Orolig, nerstämd och tom

Publicerad 2015-04-01 10:57:04 i Allmänt,

Jag blöder fortfarande lite, än så länge så kommer det bara på pappret när jag torkar mig, inget i bindan.
Jag har inte ont i magen men mentalt så gör det ont, jag är så orolig att detta är ett missfall. jag är  ganska inställd på att det inte kommer finnas något liv i magen nästa vecka när jag ska på ultraljudet.
 
Min man tar detta väldigt hårt, han är väldigt nerstämd och orolig. Jag är också det men jag känner mig mest tom! Jag vet ju inte om det är över eller inte så jag vet inte vad jag ska känna!
 
Tankar som kommer upp när det gäller missfall:
Är det vanligt att småblöda några dagar innan själva missfallet kommer?
Måste det blöda mycket när det är ett missfall?
 
Jag håller alla tummar och tår att allt ser bra ut nästa vecka!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-02 09:26:04

Vid mina missfall har det börjat med lite bruna flytningar några dagar innan missfallet satte igång... Lite mindre än en vecka innan färskt blod kom, det ökade snabbt och smärtan kom också relativt snabbt... Under missfallen kom det mkt "slem" blandat med blod (under ett par timmar) sedan bara blod i ngn vecka... Vid ett tillfälle fick jag åka in på skrapning :( ett par veckor efter mf då allt inte kommit ut... Det var tidiga missfall runt v 5-7... Håller tummarna för dig nästa vecka att allt ser bra ut! Kram Jenny

Svar: Jag blöder fortfarande lite men inte så det kommer i bindan. Känns dock som det är kört! Kram
None None

Postat av: Mot Ett +

Publicerad 2015-04-02 19:27:35

Åh nej, hoppas att det inte är nåt konstigt.. Hoppas att ärtan vill stanna kvar hos er. ❤️

Svar: ❤️
None None

Postat av: www.drommamedpcos.bloggo.nu

Publicerad 2015-04-07 07:16:43

Hur går det för dig? Jag hade bruna flytningar 1 v innan, efter 3 dar började jag blöda i ett dygn men sen var de inte mer än rosafärgade flytningar tills de satte igång med värkarbete i 2-3h.. Mitt var ju ett MA. Men alla ser olika ut! Min syster hade mens efter sin ivf 😉

Hoppas å håller tummarna att ni får behålla. Kram ❤

Svar: Jag blöder fortfarande lite ibland, var på vul i dag och fick se ett litet hjärta slå!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela