drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Insemination nr 2

Publicerad 2015-08-31 11:22:01 i Allmänt,

I onsdags var jag hos läkaren och det fanns några ägg men dom behövde några dagar på sig. Jag skulle ta äl test under helgen och om jag fick utslag på fredagen eller lördagen så fick vi köra själva men om det gav utslag på söndagen eller efter det så skulle jag ringa för att få en insemination. I går (söndag) på morgonen så fick jag en ring men det känndes konstigt under dagen så jag tog ett nytt test på eftermidagen och då visade testet en glad fast gubbe. Jag tog ett test i dag på morgonen som också visade en glad fast gubbe.
Så nu har jag ringt till läkaren och fått en tid idag för att göra en insemination.
Jag är så nervös!! 
Inte för själva insemination utan för att jag är rädd att det inte lyckas!!
 

Kommentarer

Postat av: Kakan76

Publicerad 2015-08-31 14:33:28

Håller tummar och tår!

Svar: :)
None None

Postat av: Denise

Publicerad 2015-08-31 21:12:07

Håller tummarna för er! Kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-09-08 17:36:04

åååh, jag håller verkligen tummarna för att ni lyckas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela