drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

1 år

Publicerad 2015-02-10 22:58:54 i Allmänt,

Snart är det 1 år sen jag började blogga om min resa, aldrig trodde jag att resan fortfarande skulle pågå. Trodde iallafall att jag skulle vara med barn nu! 

Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde för 1år sedan och det kan jag tacka många av er läsare för. Då var jag så ledsen att jag grät varje gång jag blev själv. Även om det fortfarande är jobbigt så är det bättre nu. 

Nästan samtidigt som jag började med bloggen så var det flera utav er som läser som fick ert efterlängtade +. Några av er har nu fått era älskade barn :) några av er är snart i mål och får snart träffa den som bor i era magar. Många av er kämpar fortfarande och jag hoppas att ni alla snart får ert efterlängtade barn. Jag hoppas även att jag snart får mitt +. 

Nu snar borde det väl komma lite fler +. Det har varit lite dåligt med det tycker jag!!


Tack till alla som läser och kommenterar mina inlägg. Ni hjälper mig så mycket i min resa!

Kommentarer

Postat av: Mot Ett +

Publicerad 2015-02-11 13:07:19

Ja, fler + åt folket! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela