drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Ringde läkaren

Publicerad 2015-02-04 21:25:02 i Allmänt,

I dag visade testet en rund cirkel så jag ringde min läkare. Jag fick prata med hans assistent. Jag berättade om äl testerna och att jag även tempat, sa även att jag inte kännt något så jag tror inte att jag haft äl.
Men hon tror att jag hade det i söndags ändå.
Jag kännde nog inget progrund av att det bara var ett ägg som släppte.
Jag hoppas att hon har rätt men jag tror inte det.
Bara att vänta och se sa hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela