drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

-

Publicerad 2015-01-13 18:41:54 i Allmänt,

Jag kunnde inte hålla mig!
Tog ett grav test i dag och det var negativt :(
Mensen borde komma på fredag-lördag
men jag brukar ju alltid blöda lite 2 dagar innan den sätter igång.
Strax innan mens så brukar jag bli "torr"  och det har jag varit lite i dag :(
 
Som vanligt så kan jag inte få in det i mitt huvud att vi inte lyckades denna gången heller,
jag måste se blod innan jag börjar fatta det :(

Kommentarer

Postat av: DmPCOS

Publicerad 2015-01-14 14:51:10

Ursh vad surt.. Jag har ju slutat med tester. Det gör så ont att bara få negativt

Men hoppas att de var för tidigt helt enkelt! Å att ingen mens kommer!

Svar: Tyvärr så har det kommit lite blod så på fredag är mensen här :(
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela