drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Jag vill ha en syster eller bror!

Publicerad 2015-01-11 12:48:46 i Allmänt,

Sen jag skrev sist så har jag haft lite ont i magen till och från.
Vissa dagar har jag inte tänkt så mycket på att jag haft äl medans
vissa dagar så är det, det ända jag tänkt på.
Vissa dagar har jag haft svårt att hålla tårarna borta.
 
Jag vill så gärna att det ska ta sig denna gången men jag tror inte att det har gjort det.
Det jobbigaste just nu är att dottern har börjat prata mycket om syskon. Hon vill ha ett syskon!
När hon säger det så blir jag så ledsen att vi inte lyckats än.
Jag vet inte hur jag ska förklara för henne, när hon säger att hon vill ha en syster eller bror så frågar jag vad hon ska göra med syster/bror. Hon brukar svara: leka med. Sen börjar vi prata om annat.
Jag vet dock inte hur länge hon nöjer sig med det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela