drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Förvirrad!!

Publicerad 2015-07-31 17:11:16 i Allmänt,

Jag vet inte vad jag ska tro just nu!
Jag har fått blinkande gubbe i 5 dagar, Söndag till torsdag.
I tisdags och onsdags tog jag två tester, ett på morgonen och ett på eftermidagen.
I dag på morgonen visade testet en rund cirkel! Fick en konstig känsla så när jag kom hem tog jag ett till och då är det en glad fast gubbe!!
 
Hur är det möjligt och vad betyder det?
 
Är det äl jag har????
 
FAN VAD JAG HATAR DETTA!!!
 

Kommentarer

Postat av: Kakan

Publicerad 2015-08-01 09:19:47

Usch vad jobbigt. Jag fick blinkande gubbe i 8 dgr en gång och aldrig fast glad gubbe. Köpte aldrig mer de testerna som blinkar efter det men tror du kan lita på att du har ÄL nu. Sjukt förvirrande dock.

Kram

Svar: Ja det är så förvirrande och mer förvirrad blir man när jag fick rund ring på två tester i lördags men i dag söndag fick jag fast glad gubbe på morgonens test!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela