drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Mensen är igång!

Publicerad 2015-07-15 18:06:38 i Allmänt,

Fan vad misslyckad jag känner mig just nu!
Mensen har ju kommit igång och det gör mig så arg!
I går rullade tårarna som bara den, varför kunde det inte funka denna gången?
Jag har ju inga tabbleter hemma och kliniken är stängd för semester så vi får hålla tummarna att min kropp fixar en äl själv denna gången.
 
Denna gången blöde jag inte lite i 2 dagar innan mensen kom igång utan den kom igång på än gång och så var det ju föra gången med (efter missfallet). Kanske har min kropp ändrats efter missfallet!?!
 
Har någon annan av er varit med om att kroppen blivit annorlunda efter ett missfall??

Kommentarer

Postat av: www.drommamedpcos.bloggo.nu

Publicerad 2015-07-15 23:45:46

Ursh vad surt! Dessa misslyckanden :( Jag har inte upplevt någon skillnad efter missfall. Men har å andra sidan kört på med läkemedel direkt. Förutom nu då när vi inte får göra något. Skulle haft min mens för 1 v sen men inte kommit något, å nu tar jag inget så har kanske blivit mig själv snabbt, dvs väldigt sällan mens. Få se om de ens kommer någon blödning innan vi får hjälp närmre jul. Hoppas våra kroppar grejar de här av sig själv nu! Håller tummarna för oss trots att jag själv tappat allt hopp.

Svar: Ja det är jobbigt när ens kropp inte vill samma sak som en själv :( Jag tänker mycket på dig och tycker att livet är så orättvist mot dig. Jag hoppas också att vi båda två lyckas bli gravida vid nästa ÄL. Det ska gå så är det bara!!Kram
None None

Postat av: Kakan76

Publicerad 2015-07-16 08:50:20

Usch, jag lider med dig.

Jag märkte inget mer än att det tog 6 veckor till nästa ägglossning efter mitt missfall så mycket längre än vanligt alltså.

Håller tummarna för att du får ÄL på naturlig väg!

Kram på dig!

Svar: Detta var första äl sen missfallet. Håller tummarna att kroppen fixar en egen!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela