drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Stressad!!!!

Publicerad 2015-06-08 20:17:35 i Allmänt,

Nä det var ingen äl jag hade! 
I dag på morgonen tog jag ett grav test och det visade bara ett streck.
Jag har idag pratat med läkarmotagningen och jag ska få göra ett VUL i slutet av veckan för att se vad som händer i min kropp. Kanska får jag börja med provera för att sen kunna ta tabbleterna och ev en insemenation.
Det är inte säkert att vi kommer hinna göra en insemenation innan sommaren för snart går min läkare på semester (det finns bara 1 läkare på den kliniken jag går på). Om vi har tur så kan barnmorskan på kliniken göra det men det beror ju på när äl kommer. Jag sa att jag känner mig stressad
av att semestern snart kommer och hon sa till mig att stressen
kunde göra så mensen kommer senare, så nu ska jag försöka ta det lite lugnare
och inte stressa upp mig så.....Lättare sagt än gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela