drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

BIM?

Publicerad 2015-03-10 17:46:16 i Allmänt,

I dag är det 1 vecka sen vi gjorde IUI.
Jag försöker att inte tänka på det så mycket på om det ska ta sig denna gången eller inte!?! 
Men det går sådär!
Jag har dom senaste dagarna haft lite små ont (till och från) i nedre delen av magen.
Jag har även fortsatt att ta tempen varje morgon och i slutet av förra veckan så låg tempen på 36,9 - 37,0 och det är ju bra men nu har den börjat gå ner :( i dag låg den på 36,6. 
 
Oron om att ägget kanske inte släppte och att det nu kanske är en cysta som växer där inne har kommit smygandes, jag vet inte änns om det är möjligt!?
 
Om det inte lyckas denna gången vad ska vi göra då, blir det en IUI igen?
Tycker inte om att inte veta vad plannen är efter detta försök.
Jag vet ju inte änns när BIM är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela