drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Glad!

Publicerad 2015-03-24 18:33:54 i Allmänt,

Jag har nu ringt till motagningen och det kändes så härligt att äntligen få säga att vi lyckats!
Att få säga: Jag är med barn!
Hon jag pratade med var den barnmorska som gjorde insemanitionen
så det kändes extra bra att få berätta för henne.
Jag behövde inte fråga om något ultraljud utan efter att hon grattat mig så sa hon: Då ska vi se när du ska komma och på ett ultraljud.
 
Jag har fått en tid om ca 2 veckor 
Hon sa även att om jag fick ont i magen, börjar blöda eller undra över något så är det bara
att ringa så kunde jag få en tidigare tid!
 
Åh vad jag längtar!!!!

Kommentarer

Postat av: Mot Ett +

Publicerad 2015-03-27 13:57:38

Åh vad jag längtar till den dagen jag också kan ringa och säga det. Förstår att måste kännas helt underbart! :D

Men idag fick jag ist ringa och berätta att mensen hade kommit och att jag ska påbörja min tredje kur med Letrozole..

Svar: Ja det kändes underbart! Hoppas att du snart får ringa och säga dom magiska orden med. Hoppas på 3 gången gillt med Letrozolen!Kram
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela