drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Hjälp!!!

Publicerad 2015-03-28 19:38:17 i Allmänt,

Jag har lite smått panik just nu!!
När jag köpte gravidtesterna så var det ett två pack
Det första tog jag i torsdags förra vecka och det stod Gravid 2-3.
Jag tog det andra och sista nyss och det står samma sak!
Gravid 2-3!!!
Är det över?
Jag har inte haft ont, det har inte kommit något blod.
Varför visar testet så?
Har någon varit med om samma sak?
 
Vist borde testet visa 3+ ?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-29 15:15:24

Jag har varit med om precis samma, jag tror inte du behöver oroa dig. Jag blev rekomenderad att inte göra fler tester sen för jag blev så nojig... :P utan vänta till besöket jag fick inbokat på fertilitetskliniken för koll :) kram Jenny

Svar: Jag hoppas att du har rätt..att jag inte behöver oroa mig men just nu så känner jag mig inte gravid alls. Hur gick det på ditt besök? Jag ska ringa och prata med kliniken i morgon. Kram
None None

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-30 07:24:11

På besöket gick det bra, så idag går jag in i vecka 30 <3 trots en blödning i v 5 Håller tummarna för dig!

Svar: Skönt att höra! Jag ringde i dag och hon sa att det nog inte är någon fara och att vi får vänta och se nästa vecka då jag ska på ultraljudet.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela