drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Inseminationen!

Publicerad 2015-03-03 19:02:00 i Allmänt,

I dag vid ca 14:40 så var jag nere på motagningen och gjorde en insemination.
När mannen kom med den "tvättade" sperman så var min läkare
upptagen så en barnmorska gjorde det på mig. 
Jag har träffat henne flera gånger innan så det kändes jättebra.
Det gjorde lite ont när hon förde in plast röret i livmodern och när jag kom hem så hade det kommit lite blod i trosskyddet, men det är säkert normalt.
 
I morgon ska vi "vara tillsammans" som min läkare kallar det och
sen är det bara att hålla tummar och tår att det funkar denna gången!

Kommentarer

Postat av: Dujaghanvi

Publicerad 2015-03-05 21:27:55

Hoppas för er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela