drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Mens?

Publicerad 2015-05-25 22:21:08 i Allmänt,

Idag på morgonen så var det lite "rosa" på pappret när jag torkade mig. Har hämtat tabletter ifall det är en mens som är påväg. Jag brukar ju oftast blöda lite två dagar innan mensen kommer igång så jag räknar med att den kommer på onsdag. Nu i kväll så har jag känt mig nervös som bara den över att det ev är en mens, för om det är det så innebär det att vi ska göra en insemination igen och tänk om det inte tar sig denna gången!?!
Hur kommer jag att ta det isåfall? 
Usch va jobbigt det blev nu!!!!

Kommentarer

Postat av: Lillajag

Publicerad 2015-05-26 07:52:58

Jag fick rosa på pappret när ägget fäste. Har aldrig fått det förut. Det var ungefär en vecka efter inseminationen.

Svar: Jag fick också lite rosa på pappret efter att vi gjort inseminationen och ca 2 dagar efter det så visade testet "Gravid". Det har kommit lite mer blod på pappret i dag men jag väntar på att mensen ska sätta igång så jag kan ta tabletterna på dag 5.
None None

Postat av: www.drommamedpcos.bloggo.nu

Publicerad 2015-05-27 05:57:48

Åh näe nu får de ta sig! Vi måste ju också få haka på strömmen som plussar ❤

Svar: Ja nu vill vi också få vara gravida!!!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela