drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Inskrivningen!

Publicerad 2015-11-21 17:09:57 i Allmänt,

Nu har jag varit hos barnmorskan för första gången och det känns faktiskt jätte bra.
Hon var jätte trevlig och hon hade förståelse för min oro.
Vi har bestämt oss för att hoppa över "KUB" bara för att vi inte vet vad vi ska göra med den info vi får. Vi ska istället boka in ett tidigt UL i ca vecka 12
Känns konstigt men nästa möte med barnmorskan är i vecka 25
Om allt går som det ska så har jag tänkt mig att dottern ska följa med då och få lyssna på hjärtljudet.
 
Längtar till UL så att vi får se den lill* som ligger där inne
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela