drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Vecka 8 (7+1)

Publicerad 2015-11-03 18:55:00 i Allmänt,

Idag fick jag se den som ligger i min mage!
Och den hade ett hjärta som slog!!
Så härligt att veta att bebisen mår bra.
 
Jag berättade för läkaren om dom rosa/bruna flyttningarna och blodet.
Han sa att det kan vara så i början. 
Det känns bra att det inte har kommit något mer sen i måndags förra
veckan och jag hoppas att jag slipper mer blod och rosa/bruna flyttningar.
 
Jag är självklart orolig att det inte ska gå vägen denna gången heller
men jag ska försöka tänka på att vi faktiskt är gravida just nu.
 
Jag ska ta kontakt med barnmorskan snart.
är faktiskt lite nervös över att ringa dit, för då blir det så verkligt och
har man gjort det så blir det jobbigare om det blir missfall.
 
Får se när jag ringer.
 

Kommentarer

Postat av: Kakan

Publicerad 2015-11-03 20:34:03

Åh vad härligt! Grattis!

Svar: :)
None None

Postat av: Dujaghanvi

Publicerad 2015-11-10 21:37:39

Va härligt! Hoppas du snart vågar slappna av lite. Men det är svårt och jobbigt! Håller mina tummar!

Svar: Lite har jag slappnat av men det går upp och ner.
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela