drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Blir lite galen!

Publicerad 2015-10-10 22:34:38 i Allmänt,

Nu börjar det, den jobbigaste väntan.
Är det en mens som är påväg eller inte! 
I dag tog jag ett billigt test och efter ett tag så tycker jag mig se ett VÄLDIGT svagt streck. Jag hämtade ett digitalt test och det visade inte gravid. Sen på förmiddagen så fick jag lite ljusbrunt på pappret men inget mer efter det.
Nu i kväll så har jag lite ont i magen till och från.

Blir galen på att vänta och att inte veta.
Är det mens smärtor? (Troligen)
Eller så har "hormonerna" inte stigit tillräckligt mycket. 
Går på toan ca 1 gång i halvtimmen för att kolla efter blod!
Mensen kommer säkert i natt!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela