drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Fan!

Publicerad 2015-10-15 21:17:12 i Allmänt,

FAN!
Jag var på toan nyss och då kom det rosa på pappret!!
Jag har varit orolig varje gång som jag har varit på toan att det ska vara rosa,rött eller brunt på pappret! 

Självklart så sökte jag på nätet och där står det att det inte behöver betyda missfall men jag är så säker på att det är det, varför skulle det inte vara det?
Det blir ingen bebis i juni!!!!

Jag har inte sagt något till min man, vill vänta tills jag vet om det kommer mer eller inte. Han blir så ledsen och nere och det tynger ner mig med så jag väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela