drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Gravid eller inte!?!?

Publicerad 2015-10-21 21:32:07 i Allmänt,

Idag var det färskt blod på pappret men det övergick snabbt till bruna flyttningar. Jag har inte ringt min läkare för han kommer bara säga att så länge det inte blöder som en mens så är det ingen fara. 

 Jag var och köpte ett CB gravid test i dag för nu borde det ju vissa "gravid +3" 
Jag har inte bestämt mig men jag tror att jag tar testet i morgon.
Eller gör jag fel? 
Jag får lite smått panik över att jag inte vet hur det är just nu!
Är jag med barn eller inte?!?

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2015-10-21 22:27:31

Jag håller tummarna för att du är gravid! Kram❤️

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-26 11:30:07

Hur har det gått?

Svar: Blödningarna har avtagit och i 2 dagar nu så har det inte kommit något brunt/rosa eller blod.Lite nyfiken på vem du är?
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela