drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Hoppas!

Publicerad 2015-10-18 22:06:16 i Allmänt,

I torsdags var jag säker på att jag skulle få missfall nu har den oron lagt sig lite. Det har kommit lite rosa/ljusbruna flyttningar varje dag i helgen men inte hella tiden. Jag har läst lite på olika forum och bloggar om andra som är i samma vecka som jag och har haft rosa/bruna flyttningar. 
Jag är jätte nervös varje gång som jag går på toan att det ska komma blod men än så länge har det inte gjort det.
Anledningen till att oron har lagt sig lite är nog att jag har lite ont i huvudet flera gånger om dagen och att bröstvårtorna gör lite ont.

Jag vill verkligen att detta ska gå!
Jag vill så gärna börja tänka på barn namn, hur vi ska berätta och allt som hör till men jag vågar inte riktigt göra det än! Är livrädd att något ska hända om vi börjar planera! 
Det ända vi har bestämt är att om allt går som det ska så berättar vi nog för dottern den 22december, då är vi i vecka 15 (14+1).

Jag längtar till VUL som är om 2veckor!!!!
Så långt bort men ändå så nära!

Kommentarer

Postat av: enlangvantan.blogspot.se

Publicerad 2015-10-20 10:39:34

Åh, hoppas så med er!

Svar: Det värmer! kram
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela