drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Lite uppdatering!

Publicerad 2015-10-28 17:07:00 i Allmänt,

Nu är det 6 dagar sen jag skrev.
Jag har jobbat ganska mycket och när jag kommit hem så har jag inte orkat sätta mig vid datorn.
 
Blödningarna fortsatte ett tag, det kom inte mycket men man blir ju orolig.
I måndags var det mest bruna flyttningar och under tidsdag och onsdag så har det inte kommit något rosa/brunt eller blod. Nu har jag ganska mycket flyttningar som är gula.
Det känns jätte bra att det inte är blod men varje gång jag är på toan så hinner man oroa sig lite.
 
Lite gravid symtomer!
Jag har haft ont i huvudet till och från.
Jag har även blivit lite illamående när jag äter på jobbet eller när det var ett tag sen jag åt. Jag är glad för fruktstunden på jobbet :)
Jag har även en väldigt trög mage!
Jag längtar så mycket till nästa vecka då jag ska göra ett VUL 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela