drommaromettplus.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om mitt liv med PCO-s och resan att bli gravid igen

Tack

Publicerad 2015-09-25 18:05:47 i Allmänt,

Tack till er som svarade på hur mycket IVF kostar.
Känns lite skönt att veta på ett ungefär!
 
Det är så skönt att helgen är här för denna veckan har varit lite jobbig,
jag vet inte varför men jag har så himmla lätt till gråten nu för tiden.
Så fort det går lite emot så börjar jag gråta!
 
Är väldigt nervös inför måndagen då jag till läkaren för att se hur äggen har växt. 
(Dag 14)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är gift och har ett barn men drömmer om att bli gravid igen. Jag slutade med minipiller augusti 2009 och i december 2009 fick jag veta att jag hade pco. Vi på började en utredning i början av 2010 men lyckades själva bli gravida. I slutet av 2010 fick vi en underbar dotter. Nu vill vi ha flera barn så vår resa har börjat igen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela